FILMOWA GRA SZKOLNA 馃帪
Jak co roku w czerwcu w naszej szkole odby艂a si臋 Gra Filmowa, kt贸r膮 tradycyjnie organizuje klasa 2 d o profilu humanistyczno-filmowym dla klasy 1 d o tym samym profilu. Has艂em tegorocznej gry by艂a "Przygoda- akcja". Filmowcy z 2 d przygotowali 6 stacji po艣wi臋conych r贸偶nym filmom o charakterze sensacyjno-przygodowym.
Spotkanie rozpocz臋li艣my filmem 'Wi臋zienie", wprowadzaj膮cym w klimat gry:
https://drive.google.com/file/d/1V3HhLNjoiTPN5L702xiq8BvsdFqyOJux/view?usp=sharing
Nast臋pnie grupy przesz艂y na kolejne stacje:
STACJA 1 "Dom Gucci" (2021 r)
Uczestnicy gry w臋drowali do sali teatralnej ukrytej w "podziemiach" internatu. Tam zmagali si膮 z wykre艣lank膮 dotycz膮c膮 filmu:
Nast臋pnie za pomoc膮 przygotowanych rekwizyt贸w, pr贸bowali upodobni膰 si臋 do dw贸ch
g艂贸wnych bohater贸w - Patrizia i Mauricio Gucci i pozowali do zdj臋膰 w "fotobudce":
Zadania przygotowali Oliwia, Julia, Amelia i Grzegorz:) STACJA 2 "Krzyk"
Agnieszka, Beata i Sara to organizatorki kolejnej stacji:
Dziewczyny wymy艣li艂y zabaw臋 w "g艂uchy telefon", projektowanie masek, broni lub stroju Ghostface, oraz odwzorowanie kadr贸w z filmu. Oto jak pracowa艂y grupy:
Chwila przerwy i zas艂u偶onego odpoczynku...
STACJA 3 "Pulp fiction"
Na kolejnej stacji Marysia, Natasza, Nikola i Weronika:
przygotowa艂y do rozpoznania kadry z filmu....
oraz strzelanie z zabawkowego pistoletu na strza艂ki po艂膮czone z odpowiedzi膮 na pytania.
Uczestnicy ta艅czyli te偶 jak Mia i Vincent w kultowej scenie z filmu:
STACJA 4 "Wi臋zie艅 labiryntu"
Grupy, kt贸re dotar艂y do tej stacji rysowa艂y potwora, kt贸ry m贸g艂by znajdowa膰 si臋 w labiryncie oraz rozwi膮zywali quiz z wiedzy o filmie. Za ka偶de wykonane zadanie uczestnicy dostawali literk臋, a kilka z nich by艂o ukrytych w labiryncie. Z zebranych liter utworzy艂o si臋 has艂o, kt贸re by艂o "kodem" do wyj艣cia
A szefowe tej stacji to Ala, Amelia, Agnieszka i Asia:
STACJA 5 "Jumanji"
Nadia, Martyna, Julia i Ola przenios艂y uczestnik贸w w 艣wiat gry komputerowej. Najpierw uczestnicy otrzymali kawa艂ek mapy oraz klucz. Mieli odnale藕膰 skrzyni臋 z kamieniem. Potem odpowiadali na wylosowane pytania dotycz膮ce
filmu. Uczestnicy rysowali s艂abo艣ci g艂贸wnych bohater贸w filmu i dopasowywali kadry z filmu do poziom贸w gry. za ka偶de rozwi膮zane zadanie dostawali kolejne cz臋艣ci mapy Na
koniec musieli po艂膮czy膰 wszystko
w ca艂o艣膰. Zaznaczony na mapie „x” oraz strza艂ki doprowadzi艂y ich do ‚oka jaguara’
i tam ko艅czyli gr臋 - umieszczaj膮c kamie艅 w "oku jaguara"
STACJA 6 "Milczenie owiec"
Na kolejnej stacji Zosia i Zuzia przygotowa艂y test z zamkni臋tymi pytaniami, u艂o偶enie sceny z filmu z puzzli oraz tworzenie origami
Po zako艅czeniu gry przyszed艂 czas na podsumowanie.
Oliwia i Amelia, kt贸re og艂asza艂y wyniki pochwali艂y wszystkie grupy za wiedz臋 na temat film贸w oraz zaanga偶owanie i kreatywno艣膰 oraz stworzenie wyj膮tkowego klimatu dobrej zabawy, a koordynatorka gry zwr贸ci艂a uwag臋 na ciekawe prace plastyczne:
Na koniec wszyscy uczestnicy gry otrzymali s艂odkie upominki ufundowane przez Rad臋 Rodzic贸w ZSEDo zobaczenia za rok - na kolejne Filmowej Grze Szkolnej!
Brak komentarzy:
Prze艣lij komentarz