PROJEKT SHORTCUT
„MOJA WSPÓLNOTA, MOJE MIEJSCE”
"SPOŁECZNA MAPA MOJEJ OKOLICY UDOKUMENTOWANA ZDJĘCIAMI"
W ramach projektu SHORTUT „Moja wspólnota, moje miejsce” uczniowie z klas 1d oraz 2 dg wykonali pierwsze zadanie: „Społeczne mapy swojej okolicy udokumentowane zdjęciami”.
Uczniowie:
· * narysowali mapę swojej okolicy, na
której zaznaczyli ważne, rozpoznawalne
punkty orientacyjne
· * rozmawiali osobami, mieszkającymi w jego okolicy i
pytali o to:
jakie miejsca odwiedza codziennie (te
zaznaczali na mapie „stópkami”). w których miejscach lubi przebywać, które
dobrze im się kojarzą, w których robią coś miłego (te zaznaczali na mapie serduszkiem), i o to, w
których miejscach spotyka różne osoby, (te miejsca zaznaczali dymkiem)
· * robili zdjęcia miejsc, które zaznaczyli
serduszkami lub dymkami
· * wybrali jedno miejsce, które ma
potencjał „miejsca wspólnego”
Oto
efekty ich pracy:
·
Natalia Widyńska i Karolina Wojdat z
klasy 1 d stworzyły mapę rejony Mińska Mazowieckiego. Miejscem wspólnym okazała
się być kwiaciarnia.
·
Oliwia Nowakowska z kl 1 d – zajęła się
mapą Rakówca.
·
Wiktoria Mrozek z klasy 2 dg opracowała mapę swojej okolicy Mińska
Mazowieckiego. Miejscem wspólnym jest park.
·
Weronika Ślusarczyk z 2dg stworzyła społeczną
mapę Jakubowa – wspólnym miejscem jest tam sklep.
·
Klaudia Kowalczyk i Wiktor Chojnacki z 2
dg opracowali społeczną mapę Cegłowa. Tam miejscem wspólnym jest plac za
biblioteką.
Biblioteka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz