środa, 17 marca 2021

     Tajniki montażu


Lekcja z montażu została przeprowadzona w oparciu o darmowy program Hitfilm Express. Moim zdaniem jest to najprostszy ogólnodostępny program do tego amatorskiego montażu. Podczas lekcji omówiłem podstawy montowania czyli wyjaśniłem, jak dodać film do programu oraz zaprezentowałem podstawowe funkcje do jego obróbki takie jak na przykład przycinanie materiału. Jest to moim zdaniem najważniejsza funkcja przy montażu. Pokazałem zostało również jak nakładać efekty różne na wideo oraz na audio.   Mam nadzieje, że mój wykład okaże się pomocny i zainspiruje innych do wypróbowania własnych sił w montowaniu filmów.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          MACIEJ GADOMSKI, KLASA 2 DG 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz