czwartek, 7 marca 2019

                Konkurs "Filmowe interpretacje baśni"

Dwie uczennice ZSE wzięły udział w XIX OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE FILMOWYM "Filmowe interpretacje baśni" organizowanym przez II Liceum Ogólnokształcące im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Rybniku.
Celem konkursu było  propagowanie kultury filmowej, kształtowanie różnych form wypowiedzi artystycznej oraz inspirowanie do własnych poszukiwań w świecie szeroko pojętej kultury.
Uczestniczki konkursu wykonały prace plastyczne inspirowane filmami  wybranym z regulaminu konkursu. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w kwietniu-trzymamy kciuki!

                                     Praca Karoliny z I c



"Do namalowania obrazu zainspirował mnie film fantastyczny w reżyserii Tima Burtona pod tytułem "Alicja w krainie czarów". Na obrazie uchwyciłam konkretną scenę, w której  Alicja wpada do tunelu. Do stworzenia mojej pracy wykorzystałam zwykłe farby w tubkach oraz najzwyklejsze pędzle różnej grubości jakie posiadałam w domu. Na początku przygotowałam zwykły szkic ołówkiem, a następnie na nosiłam farbę poczynając od tła aż po elementy pierwszego planu"

                                       Praca Marty z I C



"Inspiracją do stworzenia mojej pracy była główna postać z filmu "Czarownica" reż. Roberta Stromberga. Zainspirował mnie sposób ukazania postaci i jej tajemniczość. Do stworzenia mojej pracy plastycznej użyłam zwykłych kredek, a zaczęłam od  od szkicu ołówkiem. Mam nadzieję. że efekt końcowy spodoba się oceniającym"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz